נגישות ברשת ספייסז

אנו ברשת ספייסז פועלים במרץ כדי להנגיש את רשת החנויות שלנו לצרכנים עם מוגבלויות, ולהעניק שירות מעולה לכל לקוח באשר הוא.

אנו רואים לקוחות עם מוגבלות כלקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לשרותי הרשת, בין אם באתר האינטרנט שלנו, ובין אם בסניפי הרשת ברחבי הארץ. לכן, ביצענו תהליך הנגשה רוחבי בסניפים ובאתר האינטרנט שלנו, על מנת להיות ערוכים לכל לקוח עם מוגבלות כלשהי.

מה עשינו ואילו אמצעי נגישות קיימים בכל סניף ברשת?

אנחנו פועלים ומקדמים את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל, על פי המוגדר בחקיקת הנגישות, הצוות שלנו עובר הדרכות כיצד לספק שירות ללקוחות עם מוגבלות.

בסניפים הותקנו בין היתר מערכות עזר נוספות עבור אנשים עם מוגבלות בשמיעה, עם לולאת השראה וגם עם אוזניה למי שאין מכשיר שמיעה או שאין מצב T במכשיר השמיעה. כדי ליהנות ממערכת העזר יש להעביר את מכשיר השמיעה למצב T או להשתמש באוזניה של מערכת העזר.

המענה הטלפוני שלנו הונגש באופן הבא: ההקלטות הנן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה. במידה ויש לכם שאלות או הצעות לשיפור נשמח לשמוע ולסייע, מוזמנים לפנות לרכז הנגישות שלנו שי מדגאר shay@spices-center.com.

מספר הטלפון שלנו הוא 1-700-500-611.