הנחיות לביטול עסקה
צר לנו שהחלטת לבטל את ההזמנה.
הינך רשאי/ת לבטל את העסקה שביצעת בהתאם לתקנון האתר ו/או להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981
ניתן להודיע לספייסז על ביטול עסקה באחת מהדרכים הבאות
- בדוא"ל: spices-online@spices-center.com
- ליצירת קשר בWhatsApp
- בטלפון: 054-936-4675 שעות הפעילות א'-ה' 9:30-21:00
- בטופס הייעודי לביטול עסקה באתר:
- בדואר רשום לכתובת: ספייסז אאוטלט חוצות המפרץ, החרושת 8, מתחם חוצות המפרץ, חיפה, מיקוד: 2629308.
- באחד מסניפי רשת ספייסז
בהודעה יש למסור שם ומספר תעודת זהות, מייל וטלפון נייד, בנוסף לפרטי ההזמנה אותה רוצים לבטל וככל שהביטול מתבצע בטלפון, גם ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה.
ניתן לעיין בהנחיות ובכללים לנושא ביטול עסקה בסעיף '' בתקנון האתר