משלוחים והחזרות

אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר spices online :

  • משלוח ע"י שליח לסניף הנבחר ואיסוף ע"י הלקוח - ללא עלות וזמן ההגעה: עד 5 ימי עסקים
  • משלוח ע"י שליח לכתובת מבוקשת - עלות של 30 ₪; חינם בקניה מעל 250 ש"ח. זמן ההגעה עד 7 ימי עסקים.

הפריטים שנרכשו יישלחו באמצעות שליח של חברת משלוחים חיצונית ליעד המבוקש, בהתאם לאפשרות שנבחרה בתהליך הרכישה.
ניתן לבצע הזמנה באתר לכל אזורי הארץ.
הזמנות שיבוצעו בימי שישי, שבת ובערבי חג יטופלו ביום העסקים הראשון שלאחריהם .אנו ב spices online מבטיחים לעשות את מירב המאמצים לספק את ההזמנה בזמן הקצר ביותר.

איסוף עצמי מחנויות הרשת

לאחר שתציינו זאת בתהליך הרכישה, תוכלו לאסוף את ההזמנה מסניף ספייסז שבחרתם בתהליך ההזמנה. אנו נודיע לכם טלפונית ו/או במסרון כשהזמנתכם תהיה מוכנה בסניף.
לרשימת סניפי ספייסז

החלפות והחזרות
בתוך 14 יום מהרכישה ישנה ללקוחותינו זכות החזרה לכל המוצרים שהוזמנו או לחלקם, ללא שאלות, על פי חוק אין החזרה של מוצרי מזון.
במידה וברצונכם להחליף את המוצר שרכשתם ובגינו לקבל מוצר אחר, או להחזירו ולקבל זיכוי לרכישה עתידית, או לקבל זיכוי כספי לפי התנאים המצוינים בחוק, כאשר במוצר לא נעשה כל שימוש והוא ואריזתו חדשים ותקינים ובצירוף חשבונית מס, אתם יכולים:

  • לשלוח אותו לסניף ספייסז אאוטלט חוצות המפרץ החרושת 8, מתחם חוצות המפרץ, חיפה. במקביל יש לשלוח גם בקשת ביטול עסקה לשירות הלקוחות (וואטסאפ או מייל המצויינים למטה) או לפקס: 03-961-1221, או בדואר רשום לכתובת: ספייסז אאוטלט חוצות המפרץ החרושת 8, מתחם חוצות המפרץ, חיפה, מיקוד: 2629308.
    • חשבון חברת האשראי שלכם יזוכה ישירות בתוך 48 שעות לאחר קבלת הסחורה המוחזרת.
  • להחזיר את המוצר ישירות בכל סניפי הרשת, להחליפו, לקבל בגינו זיכוי לחשבון חברת האשראי או לקבל בגינו שובר זיכוי לקניות עתידיות בסניפים.

ביטול עסקה

לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), אשר עיקריהן יובאו להלן.

ביטול עסקה/מכירה ע"י לקוח לפני משלוח המוצר: כל עוד לא נשלחה ההזמנה ללקוח באמצעות חברת הדיוור, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, באמצעות הודעה בכתב (לרבות בדוא"ל) ו/או בפניה טלפונית לשירות הלקוחות. למען הסר ספק יובהר, כי לאחר שליחת ההזמנה כאמור ללקוח, ביטול עסקה/מכירה ע"י הלקוח יהיה בכפוף להוראות סעיף 53 שלהלן.

בוטלה ההזמנה בהתאם לסעיף זה, , והחברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף 54 שלהלן את הסכום ששולם על ידו לאמצעי התשלום באמצעותו שולם ו/או בדרך אחרת שתוסכם על הצדדים במקרה והשבה כאמור איננה אפשרית (לדוגמא, בשל שימוש בכרטיס "דביט"). החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול שיעור 5% ממחיר ההזמנה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.

ביטול לאחר משלוח המוצר:
במידה ולקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת תוך 14 יום מיום קבלת המוצרים, או מיום (לפי המאוחר מביניהם) או להחליפם באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת בכפוף לסעיף 55 להלן.

ככל שהלקוח הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), המשתמש רשאי לבטל את העסקה החל ממועד ביצוע העסקה, ועד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

ככל שהלקוח מבקש לבטל את העסקה לאחר שקיבל את המוצרים לידיו, הלקוח ישיב, על חשבונו, את המוצרים לידי החברה באחת מחנויות החברה, או באמצעות שליחות מטעם הלקוח או בתיאום שליחות מטעם חברת השילוח באמצעות שירות הלקוחות של החברה, בכפוף לתשלום דמי משלוח.

בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, החברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה, לרבות דמי המשלוח, ככל ושולמו על ידו. במקרה כזה החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים (ובלבד שהביטול לא נבע מפגם, קלקול במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך הגילוי, והכל בהתאם להוראות החוק). ההחזר כאמור בסעיף זה, ייעשה באמצעות אמצעי התשלום באמצעותו בוצעה הרכישה שבוטלה ו/או בדרך אחרת שתוסכם על הצדדים במקרה והשבה כאמור איננה אפשרית (לדוגמא, בשל שימוש בכרטיס "דביט").

ביטול עסקה יתבצע באמצעות הודעת ביטול שתימסר לחברה או בקשה להחלפת המוצרים (ביחד להלן: "הודעת הביטול") באחת מהדרכים הבאות:

  • בטלפון:או וואטסאפ למספר 054-936-4675  בימים א' עד ה', בין השעות  9:30-21:00;
  • באחת מחנויות של החברה;
  • בדואר רשום למשרדי החברה, בכתובת: ספייסז אאוטלט חוצות המפרץ, החרושת 8, מתחם חוצות המפרץ, חיפה, מיקוד: 2629308;
  • בדואר אלקטרוני: spices-online@spices-center.com;
  • בעמוד ביטול עסקה  באתר האינטרנט של החברה (בקישור "ביטול עסקה"):

בהודעת הביטול ימסור המשתמש, בנוסף לפרטי ההזמנה, את שמו ומספר תעודת הזהות שלו וככל שהביטול מתבצע בטלפון גם ארבע ספרות אחרונות/מידע בדבר אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה.

במקרה של ביטול עסקה של מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, 3 ב-100 ₪, מוצר שני בהנחה) ו/או בהטבות, יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים). ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר הכספי ו/או שובר זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה. למען הסר ספק, לא ניתן להחזיר בנפרד מוצרים אשר נמכרים כ"סט".

במידה והלקוח יבחר להחליף את המוצר באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת, ויעמוד בתנאי ההחלפה בהתאם לתקנון זה להלן – יוכל להחליף את המוצר למוצר/ים אחר/ים בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י הלקוח בצירוף חשבונית רכישה, ובלבד שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהוא שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג. מובהר, כי החלפת המוצר בסניף הינה בהתאם למלאי הקיים בסניף.

במידה והלקוח יבחר להחזיר/לקבל זיכוי על המוצר באמצעות הגעה לאחד מסניפי הרשת, יוכל לקבל זיכוי במעמד ההגעה לסניף למימוש בסניפים בלבד. למען הסר ספק מובהר, כי החזר כספי/החלפת המוצר/שובר זיכוי יהא בסכום/שווי המוצר שרכש באתר, דהיינו הסכום ששילם הלקוח עבור המוצר בעת ביצוע הרכישה באתר בפועל.

ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים המופיעים באתר:

על הלקוח לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם קבלת המשלוח. היה והלקוח קיבל את המוצר כשהוא פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, על הלקוח לפנות לשירות הלקוחות של החברה בכתב או בעל פה, בתוך 14  ימים מקבלת המוצר. ככל שיוחלט על ידי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, כי המוצר פגום, יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת הלקוח.

במקרה בו הלקוח מבקש לבטל את רכישת המוצר הפגום,

ביטול הזמנה, אף אם נעשה מחמת פגם במוצר, לאחר שסופקה ללקוח, כפוף להשבת הפריטים שהזמנתם בוטלה לחברה.

החברה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו מוצר פגום. במקרה של ביטול מחמת פגם ו/או אי התאמה, תחזיר החברה ללקוח את דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.

יובהר, כי בהתאם להוראות החוק, אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. משכך לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להחזיר מוצר עם התווית ובאריזתו המקורית ככל הניתן. כן מתבקש הלקוח, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

למען הסר ספק, זכות הביטול לא תחול על מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי דרישות או מידות מיוחדות ו/או מכוח כל הוראה אחרת הקבועה בחוק הגנת הצרכן ו/או דין אחר, ואשר מגבילה את זכות הביטול כאמור. כמו כן, לא יינתן החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית.

מובהר כי מדיניות ביטול ו/או החלפת מוצרים אשר נרכשו בסניפים של החברה – אינה חלה ביחס למוצרים הנרכשים באתר.

תמיכה

שירות הלקוחות של האתר ישמח לסייע בכל שאלה
ניתן ליצור קשר באמצעות :